[Pardus-kullanicilari] Firefox ve YouTube tarzı siteler

Tuna Han ALTINPINAR tunahan at gmail.com
20 Oca 2008 Paz 15:57:50 EET

firefox u hem win xp de hemde pardusta kullanıyorum. youtube benzeri video
görüntüleri izlerken sorun çıkarıyor. önceki sürümlerinde böyle bişey yoktu.
2.0.0.11 sürümünde başladı. dün de yeni alınmış bi bil.de firefox kullandım
aynı sorunlar orda da vardı.

sanırım sorun firefox un yeni sürümünden.

20.01.2008 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: