[Pardus-kullanicilari] Fwd: Domain Controller, active directory

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
20 Oca 2008 Paz 23:15:54 EET

Engin Gedik wrote On 20-01-2008 22:54:
> Merhabalar,
>
> arkadaşlar kimse bana bu konuda yardım etmeyecek mi? bari kime nereye nasıl
> danışacağım konusunda yardımcı olmaya çalışsanız.

merhaba,
konuya hakim değilim ama aklıma bir şeyler geldi ben de öğrenmiş olurum
fikirlerinizi yanlış söylüyorsam da.

bu controller'ın üyesi yapmaya çalışırken sanırım samba kullanıyorsunuz,
dolayısıyla suse üzerinde ya da pardus üzerinde başka tepkiler vermemesi
gerekmiyor mu ?

bir de tüm şirketlerinizde kullanma niyetiniz varsa ( toptan pardus'a
geçiş anladım ben yazdıklarınızdan [ lisans sayısını da verince .. ] )
windows dc ye linux makineleri uydurmaya çalışmayı bırakıp linux bir dc
kullanmaya başlasanız daha mantıklı olmaz mı ? ( aynı görevleri hangi
açık kaynak dengi yerine getirecekse artık .. )

umarım daha ayrıntılı bilgi ve başka fikirler gelir,
kolay gelsin