[Pardus-kullanicilari] kde4 açılışı

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
18 Oca 2008 Cum 22:38:27 EET

Murat Senel wrote On 18-01-2008 22:03:
> Friday 18 January 2008 21:47:35 tarihinde Isbaran Akcayir şunları yazmıştı:
> yazmıştı:
>
> Siz ki Pardus depolarına svn erişimi olan bir geliştiricisiniz, ama bu bile,
> mail atmadan önce oturup bir saniye "ben nasıl bir mail yolluyorum" diye
> düşünmeme veya attığım maili "anlamıyorsanız okuyup geçin" gibi bir cümle
> sarfetme hakkını size vermiyor. Bir geliştirici olarak size düşenlerin
> farkında değilsiniz sanırım.
>
> Lütfen, yazdıklarımı anlamasanızda, bir şekilde aklınızın bir yerlerinde
> [...]

bu söylediklerin doğru olmadı sevgili murat.
daha bu sabah listeye dogru duzgun nasil mesaj atilir diye tartiştiktan
sonra koca paragrafa nokta bile koyma zahmetine girmeden tamamen
anlamsız ve bir kere bile baştan okunmadıgı gelişinden belli olan bir
postaya sinirlenmem ( elbette listeye gelen diger postalari da okuma
zahmetine kimse girmemeli, ne de olsa işimiz oldugunda problemlerimizi
listeye bagiririz ve birileri sevecen bir tavirla bizi yatiştirip cevap
verir. ) ya da sinirlenmemem benim geliştirici olup olmamamla tamamen
alakasız bir konu.

şu an kafamın allak bullak olması, söyleyeceklerimi toparlayamamam da
herkesin birbirine yardım etmeye çaliştigi bu listeye saygisizca
saldiran bu insanlar yüzünden aslina bakarsan. çünkü 5 kere okumama
ragmen cevap verdigim arkadaşin bana attigi şu mesajı anlayamıyorum ve
şu an hiçbir şeye odaklanamiyorum ister inan ister inanma:

bilgili bülend wrote On 18-01-2008 22:12:
 > sizin çok espirili bir şekilde almış olduğunuz; bence çok önemli
 > sorumun cevabı olması üzücü olmuş.

anlamadıysan takma kafana, rahat ol, geç diyebilirsin, - yine benim
salaklıgımdan kaynaklanıyordur ama - az once başka bir listede, attıgı
mesaja cevap alamayan bir ( kendi tabirimi kullanmiyorum ) arkadaş liste
içinde insanlarin birbirlerini tuttuklarini, belli kişilerin aralarında
konuştuklarını ve ona cevap vermediklerini belirten bir mesaj(çığlık)
attı. Evet bu insanlar liste arşivlerini kariştirabilecek kadar
kabiliyetliler, ama malesef ( kendi tabirimi kullanıyorum )
karşilarindakini insan yerine koyacak kadar insan değiller.

Bu durumda, dolaylı yoldan türk telekoma küfrettiğim için linux
gezegeninden atıldığım an gibi, sizler bu sefer her ne yaparsa yapsın
insanlara daha olumlu yaklaşilmasi gerektigini ve benzer bir dolu lafı
soyleyecek olabilirsiniz. Ben tabi ki o insanlarin canı cehenneme,
hiçbiri umrumda degil diyorum. Dogru duzgun sorusunu sorana ne
biliyorsam soylerim, dogru duzgun soru sormayana da agzima geleni soylerim.

bir gün bir şeyler karşiligi insanlarin agiz kokusunu çekmem gerekirse,
gelip bana şunu yapma buna dikkat et diyebilirsiniz, ama herkesin zevk
için yaptigi bir ugraşken bu işler iki üç ( kendi tabirimi
kullanamiyorum ) hedeyi savunamazsiniz.

Şimdi bazı şeyleri hak eden insanlar mutlu olsun diye, geliştirici
kimligimle! :) yalı'ya lvm ve raid destegi ekleme çalişmalarima
donuyorum. Elbette bu gecelik bu listede başka bir yazıya ya da özel
mesajlara cevap vermeyecegim :)

Herkese selamlar ;)

aleyküm selam diyecekler için ben ekliyorum sona, boşuna zahmet etmeyin.

aleyküm selam.