[Pardus-kullanicilari] kde4 açılışı

Murat Senel muratasenel at gmail.com
18 Oca 2008 Cum 22:03:10 EET

Friday 18 January 2008 21:47:35 tarihinde Isbaran Akcayir şunları yazmıştı:

> anlamıyorsanız okuyup geçin.

Siz ki Pardus depolarına svn erişimi olan bir geliştiricisiniz, ama bu bile,
mail atmadan önce oturup bir saniye "ben nasıl bir mail yolluyorum" diye
düşünmeme veya attığım maili "anlamıyorsanız okuyup geçin" gibi bir cümle
sarfetme hakkını size vermiyor. Bir geliştirici olarak size düşenlerin
farkında değilsiniz sanırım.

Lütfen, yazdıklarımı anlamasanızda, bir şekilde aklınızın bir yerlerinde
tutmaya çalışın.

Kolay gelsin

--
There's no fun in having nothing to do; the fun is having lots to do and not
doing them! -- Francis Herbert --