[Pardus-kullanicilari] Firefox e-okul sayfası

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Oca 2008 Cum 22:06:13 EET

Merhaba Selim Bey
Teşekkürler İlk denemede dışarda derlenmiş pisi pk.leri ile sorunsuz kurup
kullanmaya başladım bu güne kadar aksama yapmadı.Bilgisayarımda kurulu iki
ayrı Pardus da da skyp kurdum sistemde herhangi bir kararsızlık
yaşamadım.Zannedersem kubuntuda kurduğumda kopmalar olmuştu ilk başlarda
herhalde skype tarafından bir müdahale olduki daha sonra bu kopmalar
olmadı.İyi akşamlar ve çalışmalar

18.01.2008 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: