[Pardus-kullanicilari] Firefox e-okul sayfası

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
18 Oca 2008 Cum 21:57:39 EET

18.01.2008 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış:

> Arkadaşım

merhaba Hüseyin bey, (ve görüntülü skype kullanmak isteyen diğerleri)

Kısa bir süre önce skype sesli görüntülü görüşme yapabilmeniz için
Skype 2.0beta nın pisi
> pk.leri linkini bu mail listesine atmıştım.mailler arasında skype diye
> aratırsan bulur verilen linklerden masa üstüne bağımlı olduğu pisi
> pk.lerini indirip üzerlerine çift tıklayarak kurduktan sonra skype 2.0beta pisi
> pk.ni masa üstüne indirip çift tıklayıp kurarak video iletişim
> gerçekleştirmiş olursunuz.Yakın zamanda ise çıkacak Pardus 2008 ile zaten
> bu etkinlikte kullanıcıların erişebileceği pk.ler içinde olacaktır.İyiakşamlar

gcc/glibc yükselterek sisteminizi kararsızlaştırmadan görüntülü skype
kurmanız mümkün.

şu komutla paketi inşa edin:
pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/applications/network/skype/pspec.xml
ardından çift tıklayıp kurun...

bu paket Pardus 2008 çıkmadan önce 2007.x kullananlar için geçici bir çözüm
olduğundan depolara girmedi.

kolay gelsin...