[Pardus-kullanicilari] Akbank

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
18 Oca 2008 Cum 13:11:04 EET

Ben bir Pardus kullanıcı ve de aslında o bankanın internet sayfasında sorun
yaşamayan biri olarak, sadece o bankanın sorun yaşayan kullanıcıya verdiği
cevabın içeriğindeki bizleri belli bir işletim sistemi kullanmaya iten
tutuma karşı bir duruş sergileme adına o bankaya gerekli açıklamalarımı
iletir oldukça sert bir posta gönderdim. Bana aşağıdaki cevabı verdiler.
Serdar bey size katılmıyorum nedeni verdikleri cevap içerisinde gizli.

Sayın Ünal Özüm

17.01.2008 tarihinde Bankamıza iletmiş olduğunuz hizmetlerimize ilişkin
değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz.

Önerileriniz, Bankamızın müşterilerine her koşulda en iyi hizmeti sunmak
amacıyla yürüttüğü iyileştirme çalışmalarında önemle değerlendirilmek üzere
ilgili bölümlerimize ulaştırılmıştır.

Bilgilerinizi rica eder, katkılarınız ve gösterdiğiniz hassasiyet için
teşekkür ederiz

18.01.2008 tarihinde Serdar Özgür <vefaliserdar at gmail.com> yazmış: