[Pardus-kullanicilari] Akbank

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
18 Oca 2008 Cum 10:12:47 EET

Asıl Sizin bu yaptığınız terbiyesizlik değil mi Aydın bey? Resmen bir kuruma
hakaret ediyorsunuz! Eğer bir sorununuz varsa bu biçimde davranmak yerine
edep dahilinde gerekenleri yapar ve bankanın haberinin bile olmadığı bir
mail grubundan - yanıt hakkını
kullanamayacağı için bu da bir suçtur - saldırarak başkalarını da bu
suçunuza ortak etmeye çalışmazsınız! Ayrıca
bu mail grubunu amacının dışında kişisel hırsınızı tatmin edecek bir
araç olarak kullanmazsınız! Ve başta benim olmak üzere birçok grup
üyesinin sinirini zıplatıp gününü berbat edemezsiniz!
Az önce belki birşeyler öğrenirim diye grup maillerine bakarken Aydın bey'in
iletisini görünce sinirim zıpladı ve bir süre ara vermek zorunda kaldım
mailleri kontrol etmeye. Sonrasında da zar zor oludum. Ve bu sinirle biraz
sonra şirket içi eğitime nasıl gireceğim bir yana günlük işlerimi nasıl
bitireceğimi ve bekleyen dekorasyon projelerimi nasıl halledeceğimi
bilemiyorum!
Bence bankadan ziyade birilerinin imana gelmesi çok daha iyi olacak. en
azından savundukları işletim sisteminin geleceği açısından! Zira böyle
giderse bu tip had bilmezler yüzünden Pardusun adı çıkacak ve silinip
gidecek harcanan emeklerle birlikte ya da dahaa kötüsü bir kısım zümrenin
sistemi olacak!
Benden uyarması... Hani testi kırılmadan!

İyi Günler olsun yine de!

                                                      Serdar Özgür