[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Oca 2008 Cum 08:49:02 EET

Evet Pazartesi dedim ancak Çarşamba yeni Cd ile tekrar sıfırdan kurulum
sonrası splash ekran akabinde masaüstü karşınızda.Herhalde Arabada geze geze
ya güneşin yada başka etkenlerin etkisi veya sürekli aynı CD den kurulum ile
kirlenme.Herneyse yeni CD sorunsuz kurdu.Orta 1 talebesi olan kızımıza
kurulumu,nasıl kullanacağinı biraz gösterip Cd yi de bırakıp çıktım.İyigünler

18.01.2008 tarihinde Montserrat <mhackmail at gmail.com> yazmış: