[Pardus-kullanicilari] Kullanmam gereken bir windows programı

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Oca 2008 Çar 14:33:37 EET

Wed, 16 Jan 2008 11:56:44 +0200, "Emre PINARBAŞI"
<pardusemre at gmail.com> :

> Muhasebe adına kullanmam gereken bir exe uzantılı muhasebe programım
> var. Bu program kurumumuzu doğrudan server bilgisayara bağlayarak
> işlemlerimizi yapmaya yarıyor.
> Bu programı Wine ile açmama rağmen internet bağlantısına ulaşamadığı
> için çalıştıramıyorum. Programın internete sürekli bağlı olması lazım
> çünkü kendini zaman zaman update etmesi gerekiyor muhasebe uptadeleri
> için.
> Bana nasıl yardımcı olabilirsiniz?
Konsolda komut satirindan

wine program.exe

diye calistirdiktan sonra, internetten veri indirmeye calisin,
baglanamadigi zaman size konsola hata mesaji vermesi gerekir. Belki
oradaki hata mesajlari sorunun ne oldugu konusunda sizi
yonlendirebilir (bir dll ismi, vs). Program standart olmayan bir dll
dosyasi, vs kullaniyor olabilir. Onlarin hangileri oldugunu tespit edip
kurmaniz ya da Windows'tan kopyalamaniz cozum olabilir.

                   Doruk