[Pardus-kullanicilari] Kullanmam gereken bir windows programı

Emre PINARBAŞI pardusemre at gmail.com
16 Oca 2008 Çar 14:12:06 EET

     Öncelikle şunu belirtmek isterim, ben Dicle Üniversitesi Devlet
Konservatuarı idarecisi olarak üniversitenin bize verdiği programı
kastetmiştim Pardus'ta çalıştırmak adına. Bu programın herhangi bir ücreti
olmadığı gibi tamamen Dicle içinde muhasebe iletişimini kurmaya yarıyor.
     Güncelleme ile kastedilen muhasebe girdilerinin yeni datalarının
programın ana dizinine eskisini silmek suretiyle eklenmesi.
Yine de ilginize çok teşekkür ederim bilgilendirmeler için.

16.01.2008 tarihinde TalgaNlı Çakrak BuşguT <talganlicakrakbusgut at gmail.com>
yazmış: