[Pardus-kullanicilari] /home dizini doluluğuna bağlı açılmama

ismet özöztürk iozozturk at gmail.com
16 Oca 2008 Çar 00:37:23 EET

Uzun süredir kullandığım pardus, bir süre önce sistem açıkken /home dizinini
doldurduktan sonra bilgisayarımı yeniden başlattığımda pardus x i
çalıştırmasını müteakip ufak beyaz bir uyarı penceresinde /home dizini dolu
yetersiz disk alanı uyarısı ile sistemi açmadı. Daha sonra ise login ekranı
geldi login yaptığımda aynı uyarı ve işlemi tekrarladı. Windows üzerinden
/home dzinini formatlamak zorunda kaldım. Bu seferde aynı uyarı penceresinde
check your installation uyarısı aldım. Çözümü var mıdır?