[Pardus-kullanicilari] VirtualBox usbhost desteði

besim durgun bpardusd at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 00:02:13 EET

Ne yazık ki çözümün ne olduğunu bilemiyorum.
Belki son vbox kişisel sürümü olan 1.5.4'ü kurup tekrar deneyebilirsiniz. Bu
sürümle usb 2.0 desteği de geliyor. Konuyla ilgili olmayabilir ama tekrar
kurup ayarlamaları tekrar yaparak belki durumu düzeltebilirsiniz. Bunu
yaparken fstab dosyasının yedeğini almayı lütfen unutmayın.
Kusura bakmayın daha fazla yardımcı olamıyorum.
Saygılar.
Besim

14.01.2008 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: