[Pardus-kullanicilari] firefox kapanma

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
12 Oca 2008 Cmt 21:46:14 EET

Bendeki eklenti listesi daha kabarık:

Adblock Filterset.G Updater
Adblock Plus
Adblock Plus: Element Hiding Helper
BlockSite
BlockStop View
Compact Menu 2
Download Statusbar
Download Helper
Fasterfox
Flashgot
FoxGame ( + NeoGame MOD)
Gmail Space
gTranslate
MediaPlayerConnectivity
Snap Links

Videoları izledikten sonra kapatırken sorun çıkıyor. Veya izledim veya
izliyorum diyelim. O sırada başka bir sayfayı açmaya çalışırsam firefox
kilitleniyor. Başka sitelerde olmuyor. Kilitlendiği istisnasız her
durumda bulunduğum siteler flash içerikli olduğu için doğal olarak
flashplayer'dan şüpheleniyorum.