[Pardus-kullanicilari] firefox kapanma

Such cancerus at gmail.com
12 Oca 2008 Cmt 19:44:31 EET

Peki o zaman ben kullandığım eklentileri yazayım diğer arkadasta
yazsın ortak noktada buluşursak sorunlu eklentinin ne olduğu
kendiliğinden çıkacaktır. Benim kullandığım eklentiler.

Ad-block plus
cocomment
greasemonkey
delicious yerimleri eklentisi
personas firefox
text format toolbar
customize google
birde ubufox var ama o ne işe yarıyor bilmiyorum.

Bu arada http://kb.mozillazine.org/Problematic_extensions bu adreste
hangi eklentiler sorunlu, sorun çıkardığı kesinleşmiş eklentiler
yazıyor.