[Pardus-kullanicilari] Pardus paket deposu erisim problemi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
12 Oca 2008 Cmt 16:34:44 EET

On Sat, 12 Jan 2008 13:29:55 +0200
"Emre Guney" <emreguney at gmail.com> wrote:

> Merhaba,
>
> Pardusle yeni tanistim ve cok begendim, emek veren herkese tesekkur
> ederim.
>
> Pardusu (2007.3 lynx) yukledigim hafta basindan beri, farkli
> zamanlarda 5-6 kez paket guncellemesi yapmaya calistim, her seferinde
> pisi 86 paketin yaklasik %30luk kismini indirdikten sonra erisim
> hatasi (baglanti zaman asimi) veriyor.
>
> Internet baglantimda ara sira problemler olabiliyor (arada sirada
> baglanti kopup geri gelebiliyor). Sorunun bundan kaynaklanma
> ihtimaline karsi Pisinin zaman asimi suresini elle ayarlamak mumkun
> [...]

 Bir alternatif, komut satırı kullanmaktan çekinmezseniz

 sudo su -

 komutubu girdikten sonra kendi parolanızı girip yetkili kullanıcı
olun, daha sonra da

 pisi up -f

 komutu ile güncellenecek paketleri "sadece indirme" yöntemi ile
sisteminize indirin. İndirme tamamlanamasa bile kaldığı yerden devam
edecektir. İşlem bittikten sonra da

 pisi up

 komutu ile güncellemelerinizi tamamlayabilirsiniz.