[Pardus-kullanicilari] Laptopa Monitör bagladikdan sonra sorun

Mustafa Ölcerman m.oelcerman at pardus-linux.de
12 Oca 2008 Cmt 16:07:58 EET

Herkeze merhabalar,

Monitörü laptopa bagladigim vakit hem Laptop hemde Monitörde ayni anda
gözüküyor. Sorun ise Monitörde calisamiyorum cünkü Monitörün ayarini
yapamadigim icin görüntü net olmuyor. Laptopdaki ekran sözümü 1280x800
oldugu icin monitörde net  gözükmüyor, 1280x1024de ise net görünüyor.

Tasma/display-config ile ekran cözümünü degistirdigim halde degisiklik
olmuyor. FN+F7 ile ekran degistirme tusuda calismadigi icin sadece
monitörü göster moduna geciremiyorum.

Ekran kartim: ATI Mobility Radeon X1400 (ati-pisipaketini yüklü)

Yardimlar icin tesekkürler...