[Pardus-kullanicilari] Pardus paket deposu erisim problemi

Emre Guney emreguney at gmail.com
12 Oca 2008 Cmt 13:29:55 EET

Merhaba,

Pardusle yeni tanistim ve cok begendim, emek veren herkese tesekkur ederim.

Pardusu (2007.3 lynx) yukledigim hafta basindan beri, farkli zamanlarda 5-6
kez paket guncellemesi yapmaya calistim, her seferinde pisi 86 paketin
yaklasik %30luk kismini indirdikten sonra erisim hatasi (baglanti zaman
asimi) veriyor.

Internet baglantimda ara sira problemler olabiliyor (arada sirada baglanti
kopup geri gelebiliyor). Sorunun bundan kaynaklanma ihtimaline karsi Pisinin
zaman asimi suresini elle ayarlamak mumkun mudur?

Ayrica kullanabilecegim baska bir paket deposu veya alternatif toplu paket
indirme yolu var midir?

Tesekkurler.

--
Emre