[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 24, Konu 58

sevket yavuz snakesevket at gmail.com
8 Oca 2008 Sal 20:47:21 EET

arkadaşlar login (bende kullanıcıya bağlanma çünkü; otomatik kullanıcı
açılışını seçmiştim) ekranına geçerken ekran kararıyor. sonra hiçbirşey
yapamıyorum. ctrl+alt+f1 tuşlarına bastım birşey gelmedi, bekli ben
görmüyorumdur diye şifreyi girdim enter yaptım olmadı. tekran konbinasyondan
sonra kullanıcı adını girdim "TAB" yapıp şifreyi girdim yine birşey olmadı.
xorg.conf ve xorg.conf.backup dosyalarını şu link'e koydum. yardımlarınızı
dört gözle bekliyorum.

Download-Link #1: http://rapidshare.com/files/82271238/xorg.conf.zip.html3-4KB