[Pardus-kullanicilari] Nasýl: Klasör Þifreleme

Cem ÜNAL admincemunal at gmail.com
8 Oca 2008 Sal 18:49:11 EET

	Bir klasör oluşturmak ve oluşturduğum klasörü açarken bana kullanıcı şifremi
sormasını istiyorum. Yani bu klasör şifreli olacak fakat bunu yaparken
içerdiği dizin, alt dizin ve bunların erişim hakları üzerinde bir oynama
yapılmayacak. Örneğin şifreli klasörümün adı "BANKA HESAPLARI" olsun ve ~/
dizini altında "x bankası döviz hesabı" diye bir dosyam olsun bu dosyayı
erişim hakkım olan herhangi bir yerdeki "BANKA HESAPLARI" klasörüme
kopyalamak istiyorum; bu klasöre çift tıkladığımda şifremi girdikten sonra
aynı gui içerisinde bu dizinin içeriğini görmek ve bu dizine yapıştırma
işlmini gerçekleştirmek istiyorum.

	Umarım yapmak istediğimi anlatabilmişimdir.

        Cem ÜNAL
        Hızlı İletişim Adresi: cemunal at msn.com
        Elektronik Posta Adresi: admincemunal at gmail.com
        Günlük: cemunal.blogspot.com