[Pardus-kullanicilari] joomlada türkçe karakter sorunu

Aşır Demirel asir.demirel at gmail.com
8 Oca 2008 Sal 18:15:43 EET

merhaba arkadaşlar ben joomlayı kurdum bilgisayarıma türkce karakter sorunu
varmı onuda bana aşağıdaki kodu  sitesinde aşağıdakini yazıyordu bende aynen
yaptım yapmadan önce aşır yazdığımda ş ve ı yı saçmalıyordu aşağıdaki kodu
yazıncı aşır yazdığımda sadece a harfi görünüyor ve başka hiçbir yazı
görünmüyor onu nasıl düzeltebilirim formuna yazdım ama bir cevap alamadım
bilen bir arkadaş varsa bana yardımcı olursa sevinirim

birde arkadaşlar joomlaya forum ve chat etlemek istiyorum bildiğiniz bir tane
program felan varmı ekleyebileceğim bir tane fireboard forum var ama oda çok
basit ve kullanışsız gibi geldi daha güzel bir tane arıyorum pardusun kendi
forumundaki gibi yani

İlk defa kurduğunuz joomla Sitenizdeki Türkçe dil problemini çözmek için
index.php ve administrator klasörü içinde bulunan index2.php ve gerekiyorsa
kullandığınız temaya ait index.php dosyasını açarak en üst tarafa aşağıdaki
kodu yapıştırın.

 <?php
header ("Content-Type: text/html; charset=iso-8859-9");
?>