[Pardus-kullanicilari] çoklu masaüstü

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
6 Oca 2008 Paz 14:27:03 EET

Soruyu pek anlayamadım. Panele gelin masa üstleri imgelerinin
üzerindeyken sağ tıklayın masa üstelerini yapılandırın diyerek masa üstü
sayısını arttırıp azaltabilirsiniz. Sistem ayarları tasmayı açarak
masaüstü seçeneklerinden çoklu masaüstünü seçerek de aynı sonuca
ulaşabilirsiniz.

Otomatik başlatıcıyı seçin ekle düğmesine basarak masaüstünün başlaması
sırasında başlamasını istediğiniz programları seçin. Her bilgisayarın
açılışında bu programlar otomatik olarak açılacaktır.

Paneller seçeneği ile panelinizin nerede durmasını istiyorsanız oraya
getirirsiniz. Gizlenme sekmesini seçin otomatik gizleyi seçin
bilgisayarınızda paneli kullandıktan üç saniye sonra panel kendiliğinden
gizlenecektir. Geri açmak için paneli koyduğunuz köşedeki oka tıklayın
açılsın. Menüleri seçerek menü üzerinde değişik uygulamaları çalıştırın.
Görünümü seçerek panelinizin görünümü üzerinde istediğiniz değişikliği
yapabilirsiniz.

Haydi kolay gelsin.