[Pardus-kullanicilari] çoklu masaüstü

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
6 Oca 2008 Paz 00:44:59 EET

06.01.2008 tarihinde eakarcesme <eakarcesme at mynet.com> yazmış:

> Merhaba,paneldeki masaüstü 1 ,2 gibi seçeneklerinin görünümünü
> varsayılan(ilk) nasıl getirebilirim.
> Ticaret meslek lisesinde öğretmenim.İşletim sistemi açık kaynak dersi
> içeriği olarak pardus işletim sistemini anlatıyorum.Pardus'un bir kitabını
> aldım fakat;detaylı bilgi bulamadım.Milli eğitim tarafından da henüz ders
> kitabı çıkmadığından dolayı Tavsiye edeceğiniz bir kitap var mı?

Merhaba,

Öncelikle tebrik ediyorum bu güzel girişiminizden dolayı,

İlk hale (öntanımlı) getirmekten kastınız nedir? Öntanımlı olarak 2 adet
masaüstü seçeneği geliyor. Bunun sayısını da masaüstü seçeneklerinin
üzerinde sağ tıklayıp "Masaüstlerini Yapılandır" seçeneği ile
ayarlayabilirsiniz. Ancak sanki sizin istediğiniz başka bir şey. Görünümden
kastınız arkaplan, tema vs mi?

Piyasada Görkem Çetin ve Talat Uyarer'in birer Pardus kitabı bulunmakta.
Bildiğim kadarıyla başka kitap mevcut değil.

İyi çalışmalar...