[Pardus-kullanicilari] video kalitesi

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
6 Oca 2008 Paz 14:18:33 EET

Bir ekleme de ben yapayım..
Kalite açısından değilde izlenebilme açısından bir eklenti olucak bu.
Bazı DVD leri biliyorsunuz win makilerde "file dosyası olarak bu filmi
izleyemezsiniz" uyarısı ile izleyemiyorsunuz (gerçi bazı uygulamalara ve
çözümlere nette rastlamıştım ama uğraşı gerektiren bir durum), kaffeinde ise
her dvd yi izlersiniz.
Örnek: Dün oğlum ve arkadaşları arkadaşının win yüklü bilgisayarda "yaramaz
civciv" adlı dvd yi izleyemedi, bende pardus yüklü taşınabilir bilgisayarı
verdim, kaffeinde paÅŸa paÅŸa izlediler.
sevgiler.

06.01.2008 tarihinde Umut D. <linuxlist at gmail.com> yazmış: