[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: Ynt: Re: Ynt: Re: webcam

zaferyeniboyut zaferyeniboyut at mynet.com
5 Oca 2008 Cmt 19:47:20 EET

selam Ahmet..pisiyi güncelledim ve yaklaşık 50 adet paket çıktı
karşıma güncellenecek..o paketler içinden webcamla ilgili ne varsa sıradan
kurdum işime yaramayanlarıda dahil..yani 50 nin 3 ü oyundu gerisini tümden
kurdum ve baktım ki programınıda kendisi kurmuş şu an sorunum çözüldü
ancak windowsdaki gibi bir görüntü kalitesi yok ayrıca ov511 yada ov51x
paketleri piside var mı bir bakacağım onlar olursa sanırım daha mükemmel
olacak yardımlarınız için teşekkür..bu arada ben bu pardusu çok seviyorum
ya.emeği geçenlere de buradan teşekkürler.