[Pardus-kullanicilari] kablosuz bağlantı sorunu

selim singin selsin33 at gmail.com
5 Oca 2008 Cmt 17:57:50 EET

connect kartla ilgili sorunu çözemeyince birazaraştırma yaptım.eski soru ve
yanıtları karıştırınca kablosuz bağlantı durumunu anlamak için konsolda
iwconfig eth2 komutu sonucu aşağıdaki gibi bir çıktı aldım

pardus selim # iwconfig eth2
eth2      IEEE 802.11b/g  ESSID:off/any  Nickname:"Broadcom 4306"
          Mode:Managed  Frequency=2.472 GHz  Access Point: Invalid
          Bit Rate=1 Mb/s   Tx-Power=15 dBm
          RTS thr:off   Fragment thr:off
          Encryption key:off
          Link Quality=0/100  Signal level=0 dBm  Noise level=0 dBm
          Rx invalid nwid:0  Rx invalid crypt:0  Rx invalid frag:0
          Tx excessive retries:0  I nvalid misc:0   Missed beacon:0

alete sim kart taktıktan sonrada

pardus selim # iwconfig eth2
eth2      IEEE 802.11b/g  ESSID:off/any  Nickname:"Broadcom 4306"
          Mode:Managed  Access Point: Invalid
[...]
şeklinde bir çıktı aldım.bu yazılanları yorumluyabilirmisiniz.sanırım cihaz
ağı görmüyor.