[Pardus-kullanicilari] Panel Kayboldu?

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
5 Oca 2008 Cmt 10:59:05 EET

Merhaba,

05.01.2008 tarihinde enes yıldız <mavikalemler at gmail.com> yazmış:

> Tesekkurler,bu sekilde panel cikiyor ancak yeniden baslattigimda ayni
> sorun devam ediyor.Sanirim bunu otomatik baslaticiya ekleyerek,her
> acilista otomatik çalismasini saglayabilirim ancak bir problem daha
> var.Baslat menusunde'bilgisayari kapat,yeniden baslat'gibi secenekler
> yok.Sadece 'oturumu kapat,kullanici degistir'var?

Kullanıcı değiştir ve Oturumu kilitle'nin altındaki Çıkış tuşuna basınca
çıkıyor olması lazım. Başlat menüsünde doğrudan bir Kapat tuşu mevcut değil.
Kicker'ın yeniden başlamamasının sebebi ise "Bilgisayarı kapat" seçeneği yok
diye bilgisayarı doğrudan tuşundan kapatmanız olabilir, tabi öyle
yaptıysanız. Çünkü düzgün şekilde kapatılmadığı zaman işletim sisteminin
ayarları kaydedilmiyor. Dolayısıyla kicker'ın açık olması gerektiğini
anlayamıyor.