[Pardus-kullanicilari] Panel Kayboldu?

enes yıldız mavikalemler at gmail.com
5 Oca 2008 Cmt 01:31:30 EET

Tesekkurler,bu sekilde panel cikiyor ancak yeniden baslattigimda ayni
sorun devam ediyor.Sanirim bunu otomatik baslaticiya ekleyerek,her
acilista otomatik çalismasini saglayabilirim ancak bir problem daha
var.Baslat menusunde'bilgisayari kapat,yeniden baslat'gibi secenekler
yok.Sadece 'oturumu kapat,kullanici degistir'var?