[Pardus-kullanicilari] Skype 2.0 ( Görüntülü )

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Oca 2008 Cum 10:37:46 EET

04.01.2008 tarihinde Osman BAYBAGAN <obaybagan at gmail.com> yazmış:

> Hüseyin bey, anlattığınız şekilde ilgili dosyaları indirdim, skype'nin
> eski sürümünü kaldırdım ve  skype 2.0 betayı kurdum, ancak bende
> çalışmadı, skype açmak istediğimde açılır gibi yapıyor ve daha sonra
> kendiliğinden kapanıyor, Konsoleden açtığım zamanda işlem iptal edildi
> mesajı alıyorum, acaba yapmam gereken başka bir şey var mı?

merhaba,

ben bu yaptığınız gcc,glibc,binutils güncellemesinin kötü sonuçlara neden
olacağı konusunda sizi uyarayım.
eski gcc ile derlenen programlarınız muhtemelen çalışmayacaktır. ben sırf
bunu denemek için
ayrı disk bölümüne yeni bir sistem kurdum ve bu işlemi uyguladım. birçok
program çalışmaz oldu.
ayrıca yeni gcc(4.3) için her programın yamalanıp tekrar derlenmesi
gerekiyor.

bence henüz çok geç olmadan bir konsole açın root olarak: pisi it gcc glibc2
binutils --r
komutunu verin.