[Pardus-kullanicilari] Skype 2.0 ( Görüntülü )

Osman BAYBAGAN obaybagan at gmail.com
4 Oca 2008 Cum 09:53:17 EET

Hüseyin bey, anlattığınız şekilde ilgili dosyaları indirdim, skype'nin eski
sürümünü kaldırdım ve  skype 2.0 betayı kurdum, ancak bende çalışmadı, skype
açmak istediğimde açılır gibi yapıyor ve daha sonra kendiliğinden kapanıyor,
Konsoleden açtığım zamanda işlem iptal edildi mesajı alıyorum, acaba yapmam
gereken başka bir şey var mı?

03.01.2008 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: