[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 statik ip ile internete bağlanamıyorum

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
3 Oca 2008 Per 22:42:08 EET

Merhaba;

Wednesday 02 January 2008 tarihinde, Kaan Çetinkaya şunları yazmıştı:
> Pardus 2007.3 lynx altında yurttaki odamdan internete bağlanamıyorum. Üni
> yurdu olduğundan statik ip kullanıyoruz windows altında kullandığım ayarlar

> : ip : 144.122.135.168
> ağ maskesi : 255.255.255.0
> ağ geçidi :  144.122.128.1
> dns1 : 144.122.199.20
> dns2 : 144.122.199.90

Bu adreslerin hatalı olmadığına emin misiniz  - bu ip ve ağ maskesi ile ağ
geçidinize ulaşmanız pek mümkün görünmüyor. Ya Ağ geçidi adresiniz  ya da
maskeniz yanlış :  ya bu ağ maskesi ile ağ geçidiniz 144.122.135.x ağında
olmalı, ya da ağ maskeniz 255.255.128.0 gibi bir değerde.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]