[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 statik ip ile internete baðlanamýyorum

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
2 Oca 2008 Çar 23:17:04 EET

Merhabalar,
Ağ yöneticisinde orta üstte isim servisi ayarları var.
EÄŸer denemedi isen;
Onu açtıktan sonra oraya 144.122.199.20 ve 144.122.199.90 ekleyip bunları en
üste taşıdıktan sonra ağ bağlantıları ayarları altındaki isim sunucusunu ön
tanımlı olarak seçip dener misin?
kolay gelsin.

02.01.2008 tarihinde Kaan Çetinkaya <kaan_cetinkaya at hotmail.com> yazmış: