[Pardus-kullanicilari] Çözemediğim donanımsal sorunlar

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
2 Oca 2008 Çar 22:00:51 EET

Postalardan gelen komutları yazarken, yanlış yapmamak için kopyala yapıştır
yapıyorum. Onur beyin openchrome yazısını da kopyala yapıştır yaptım,
anacak  göderdiğim postada bir hata yapmışım.

Daha önce via sürücüsünü denedim, olumlu bir sonuç elde edememiştim. openchrome
ile zaten daha net olduğunu, ancak KDETV ayarlamaya kalktığımda  oturum
kilitlediğini yazdım.

Mustafa Sarı

02.01.2008 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: