[Pardus-kullanicilari] Çözemediğim donanımsal sorunlar

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
2 Oca 2008 Çar 21:28:04 EET

02.01.2008 tarihinde TalgaNlı Çakrak BuşguT <talganlicakrakbusgut at gmail.com>
yazmış:

> Ekran kartı: Ekran kartının chipseti Via, yüklü gözüken sürücü vesa'ydı.
> Dediğiniz gibi vesa'yı (daha önceki denemelerimden sonra formatlamak zorunda
> kaldığımdan, biraz da korkarak) "openchorme" yaptım. Sürücü openchorme, 3b
> desteği yok yazıyor.

merhaba,
Onur bey şöyle demiş:
 3B desteği için via yerine güncellemelerle gelen openchrome sürücüsüne
geçmeyi deneyin. xorg.conf da Driver kısmında via yı openchrome
yapmanız yeterli.

buraya yazarken yanlış olmadıysa sürücü ismi sanki yanlış olmuş. openchorme
değil openchrome olacak.
ayrıca via olarak da deneyebilirsiniz ama openchrome daha yeni bir sürücü
diye biliyorum.