[Pardus-kullanicilari] pslinuxos gnome

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
2 Oca 2008 Çar 17:56:54 EET

PCLinuxOs u live Cd den denediğine göre pek de fazlaca bir fonksyonunun
olmadığını görmüş olmanız gerekli.Eğer gnome masa üstü merakınızı gidermekse
bence ubuntu daha iyi PcLinuxOs da türkçe problemi yaşamana karşın ubuntuda
bunu yaşamazsınız .Forumlarda değişik Os ları şöyle iyi böyle güzel
yaklaşımlarıyla PcLinuxOs Mandriva gbi birçok Distroyu kurup denedikten
sonra Pardus un benim kanaatime göre bize en uygun distro olduğuna karar
verdikten sonra Ubuntu,kubuntu ve suse 10.3 kaldırdım şimdi Pardus üzerinden
Skype video beta ile görüntülü iletişim programını kurdum eğer yeteri kadar
stabl ise winxp ye de güle güle diyeceğim.Kolay gelsin

02.01.2008 tarihinde bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com> yazmış: