[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 statik ip ile internete bağlanamıyorum

Kaan Çetinkaya kaan_cetinkaya at hotmail.com
2 Oca 2008 Çar 17:42:06 EET

Pardus 2007.3 lynx altında yurttaki odamdan internete bağlanamıyorum. Üni yurdu olduğundan statik ip kullanıyoruz windows altında kullandığım ayarlar : ip : 144.122.135.168ağ maskesi : 255.255.255.0ağ geçidi : 144.122.128.1dns1 : 144.122.199.20dns2 : 144.122.199.90 pardusa geçip ağ ayarları kısmından el ile yi seçip ip ağ maskesi ve ağ geçidi değerlerini giriyorum. İsim sunucusunu öntanımlı bırakıyorum ve girmiyor. :S Bağlandı şeklinde yeşil tik gözüküyor simge üzerinde ancak hiç bir şekilde internete giremiyorum. (güvenlik duvarı kapalı bu arada) Öntanımlı isim sunucu listesine yurdun dns lerini ekledim yine olmadı. Öntanımlı yerine özel i seçip kendim girdim yine olmadı. evde iken adsl ile pardus üzerinden internete bağlanabilmiştim ve son çıkan tüm güncelleştirmeleri indirip kurmuştum. (yaklaşık 2 hafta öncesi oluyor bu zaman) Aynı yurtta bir kaç oda ileride pardus 2007.2 kullanan arkadaşım benim yaptıklarımın aynısını yaparak (öntanımlı bırakarak) internete bağlanabiliyor. Şİmdiden teşekkürler... msn : kaan_cetinkaya at hotmail.com