[Pardus-kullanicilari] Pisi Güncelleme Sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
2 Oca 2008 Çar 14:25:20 EET

02.01.2008 tarihinde hadildonmez <hadildonmez at mynet.com> yazmış:

> Merhaba.
>
> Dün gece bir arkadaşımın Via kartlı bilgisayarına, (CD okuyucu 2007.2CD'sini okumadığı için)  Pardus 2007 kurdum. Güncelleme yapmak için
> "display-config" adlı paketi seçtim, 320 mb boyutunda ek paket yüklemesi
> gerektiğini yazdı. "Güncelle" deyip bıraktım. Bir saat kadar sonra
> paketlerin indirilip kurulması bitti. Pisi'nin "paketler kuruluyor"
> arayüzünün kapanmasını beklerken, kendi kendine yine "pardus-2007 paket
> veritabanı güncelleniyor" uyarısıyla yeni işlemler yaptı. İşlemler % 100
> [...]

ben böylesi miktarda çok güncellemeyi bir anda yapacağım zaman şöyle bir
yöntem izliyorum.

bir konsole açıp root olarak pisi up -f (yani fetch-only; indir fakat kurma)
komutuyla önce paketlerin
önbelleğe alınmasını sağlıyorum. tama emin değilim ama paket yöneticisinin
ayarlarından önbelleği açmak
gerekebilir.

ardından ister konsoldan  pisi up komutuyla, isterseniz de paket
yöneticisinden güncellemeleri yapabilirsiniz.

ben komut satırını öneririm :)