[Pardus-kullanicilari] Pisi Güncelleme Sorunu

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
2 Oca 2008 Çar 13:32:39 EET

Merhaba.

Dün gece bir arkadaşımın Via kartlı bilgisayarına, (CD okuyucu 2007.2
CD'sini okumadığı için)  Pardus 2007 kurdum. Güncelleme yapmak için
"display-config"  adlı paketi seçtim, 320 mb boyutunda ek paket yüklemesi
gerektiğini yazdı. "Güncelle" deyip bıraktım. Bir saat kadar sonra
paketlerin indirilip kurulması bitti. Pisi'nin "paketler kuruluyor"
arayüzünün kapanmasını beklerken, kendi kendine yine "pardus-2007 paket
veritabanı güncelleniyor" uyarısıyla yeni işlemler yaptı. İşlemler % 100
olduktan sonra, yarım saate yakın süre beklediğim halde arayüz kapanmadı.
Ctrl+Alt+Esc yaparak Pisi'yi kapattım. Yeniden başlattım, yeni kernel'i
seçtim; Pardus açılmadı. Diğer kernel'i denedim, yine açılmadı...

Bu sabah kurulumu yeniden yaptım. Aynı işlemleri tekrarladım. Şu an % 100
olduğu halde bir saatten beri kapanmayan "Pardus Kuruluyor" arayüzünün
kapanmasını bekliyorum. Toplam 320.68 mb boyutunda 196/1 paketin indirilip
kurulduğunu ve ardından  "pardus-2007 paket veritabanının güncellendiğini"
belirten arayüz kapanmamakta ısrar ediyor.

Acaba sorun:

1. Pardus 2007 kurulmuş olsandan mı,
2. Ekran kartı üzerindekinden ibaret olan Via karttan mı,
3. Aklıma gelmeyen başka bir şeyden mi kaynaklanıyor?

Bana ne önerebilirsiniz?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

12 aylık emlak paket satın al,