[Pardus-kullanicilari] Şişen log dosyaları

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
2 Oca 2008 Çar 00:17:01 EET

02.01.2008 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış:

> Zararı olmaz ama söylediğiniz rakamlar çok çok fazla. Benim
> bilgisayarımda bütün /var/log dizini 16MB yer tutuyor. Sisteminizde
> logrotate paketi kurulu değilse kurmanızı tavsiye ederim.
>
> Bir de acpi ile ilgili bir sorun yaşıyor olabilirsiniz, ya da
> zamanında yaşadınız ve çözüldü. Dosyaları silerseniz bile neler oluyor
> bitiyor takip etmenizde fayda var.

Teşekkürler,

Gördüm ki messages(32MB) log'unda şu ifadeden çokça geçiyor:

localhost logger: ACPI group thermal_zone / action thermal_zone is not
defined

Bir de kern.log(22MB) dosyasında 2 sene önce bilgisayarıma ilk defa pardus
kurarken karşılaştığım ve sizin önemli değil dediğiniz (asıl önemli kısmı
noapic vs. parametresiyle halletmiştik) şu uyarıları vermeye devam ediyor
her açılışta:

localhost kernel: PCI: Cannot allocate resource region 7 of bridge 0000:00:
04.0

Sanırım gizli bir acpi sorunu var bu makinada, uyku moduna da sokamadık
senelerdir zaten :)

İyi çalışmalar....