[Pardus-kullanicilari] Şişen log dosyaları

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
1 Oca 2008 Sal 23:42:56 EET

Merhabalar,

Bugün filelight programı ile diskimde neyin ne kadar yer kapladığına
bakarken /var/log/acpid dosyasının 403MB, daemon.log dosyasının ise 164MB
tuttuğunu gördüm. İçini açıp incelediğimde daemon.log dosyasında bir ara her
saniye 10 satır log tuttuğunu ve bu satırları kısır döngü içerisinde tekrar
ettiğini gördüm.

daemon.log'dan bir kesit: http://rafb.net/p/Xz850h54.html
acpid'den bir kesit: http://rafb.net/p/wFCFAj79.html

Acaba bir sorun mu yaşanıyor işlemcimle ilgili? (Dizüstü AMD Sempron 1800
Mhz)
Geri tarihler biraz eski. Mart ve Eylülde karşılaştım böyle sorunlarla,
ancak tekrar eden satırların sonunu görmek nasip olmadı doğal olarak :)

Bu log dosyalarını silmekten zarar çıkmaz sanırım?

--
Ahmet Emre Aladağ
http://www.emrealadag.com