[Pardus-kullanicilari] fla uzantılı dosyaları açmak

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
1 Oca 2008 Sal 18:58:39 EET

Üzgünüm - KMasaüstü
   aplication/octet-stream mime türü bulunamadı
ile ilgili problemi çözdüm. Problemin tam çözümü şöyle:
Pardus >Tasma >Masaüstü Seçenekleri >Dosya İlişkileri >Ekle dedikten
sonra Grup bölümünden application'u seçiyoruz, Tür adı'na octet-stream
yazdıktan sonra Tamam diyoruz. Hepsi bu kadar. İyi Pardus'lu günler.

01.01.2008 tarihinde Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com> yazmış: