[Pardus-kullanicilari] fla uzantılı dosyaları açmak

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
1 Oca 2008 Sal 14:51:36 EET

Konqueror >ayarlar >Konqueror programını yapılandır >Dosya İlişkileri sekmesini
açtım ancak burada öntanımlılar işlem yapmaya müsait olarak
gözükmüyor. Bu arada sanırım fla uzantılı dosyayı eklerken yanlış
ekleme yaptığım için bu sıkıntılar ortaya çıktı. Şimdi fla uzantılı
dosyaları çift tıklama ile açabiliyorum ama öbür sıkıntıya bir çare
bulamadım.

01.01.2008 tarihinde besim durgun <bpardusd at gmail.com> yazmış: