[Pardus-kullanicilari] Wireless Açılmıyor

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
28 Şub 2008 Per 19:58:04 EET

Thu, 28 Feb 2008 19:29:06 +0200, Murat <katamurat at gmail.com> :

> düşündüm fakat Ralink chipsetli wlan0 olarak görüyor bilgisayarın
> üstünde bir tuş mevcut tuşa basınca bilgisayardaki ışık yanıyor ancak
> arama yaptığımda yine herhangi bir ağı bulamıyor.Kablosuz ağlara
> bağlanamadığım için hiçbir paketi kurup güncelleyemedim.Eğer ek bir
> paket-sürücü kurmam gerekiyorsa başka bir bilgisayardan indirip
> kuracağım,bu çerçevede bilgi verirseniz teşekkür ederim.
Ralink cipsetli cihazlari WPA aglara baglamak icin depodan ek bir
yazilim kurup kullanmaniz gerekiyor. Suradan direk dosyayi indirip
bilgisayariniza aktarabilirsiniz :

http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/rutilt-0.16-2-2.pisi

WPA disindaki aglara (sifresiz, WEP, vs) ek program olmadan
baglanabilirsiniz.

Ralink disinda diger cipsetli aygitlar icin boyle bir yazilima ihtiyac
duyulmuyor.

                   Doruk