[Pardus-kullanicilari] Wireless Açılmıyor

Murat katamurat at gmail.com
28 Şub 2008 Per 19:29:06 EET

Msi vr330 marka dizüstü bilgisayarıma birkaç gün önce pardus2007.3 ü
kurdum.Bulunduğum yerde WPA şifreli bir kablosuz ağ mevcut.Ne yaptıysam bu
ağa bağlanamadım.İlk önce wireless kartımın tanımadığını düşündüm fakat
Ralink chipsetli wlan0 olarak görüyor bilgisayarın üstünde bir tuş mevcut
tuşa basınca bilgisayardaki ışık yanıyor ancak arama yaptığımda yine
herhangi bir ağı bulamıyor.Kablosuz ağlara bağlanamadığım için hiçbir paketi
kurup güncelleyemedim.Eğer ek bir paket-sürücü kurmam gerekiyorsa başka bir
bilgisayardan indirip kuracağım,bu çerçevede bilgi verirseniz teşekkür
ederim.