[Pardus-kullanicilari] firefox

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
28 Şub 2008 Per 17:01:41 EET

Flash problemi olması muhtemel. Aynı sorunu bende yaşıyorum. Özellikle aynı
anda 2 den fazla yoğun flash reklamı vs. kullanılmış siteye girdiğinizde
Allah yardımcınız olsun. İnanılmaz hantallaşıyor bende kapatıyorum bir kaç
tanesini.

Flash için yoruma katılıyorum gereksiz kaynak israfı.

Thursday 28 February 2008 16:59:36 tarihinde Isbaran Akcayir şunları yazmıştı: