[Pardus-kullanicilari] firefox

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
28 Şub 2008 Per 16:59:36 EET

Yusuf GENÇ wrote On 28-02-2008 16:39:
> Bağlantıda problem yok İşbaran bey,
> Özellikle çoklu sekme açarken firefox donuyor.

"Her zaman açtığım sayfaları bile açamıyor" dediğiniz için bağlantıyla
ilgili bir sorun sandım. sayfaların donmasıyla yavaş açılması farklı
şeyler tabi ki .. donma muhtemelen flash pluginleriyle ilgili bir
sorundandır bilemiyorum. ( flash ve başka bir video plugin'in aynı anda
açılmasıyla ilgili ( doğru hatırlıyorsam eğer ) bir konuşma geçmişti,
belki de o yüzden oluyordur )

( not: (içimden geldi) flash'tan nefret ediyorum, iğrenç bir şey
yapıyorlar. kapalı koddan şimdi bir kere daha nefret ettim. yıllarca
64bit flash bekledigimi hatirladım şimdi. çok pislik bir şey bunlar. )

kolay gelsin ..