[Pardus-kullanicilari] Virtualbox çalışmıyor.

Tuna Han ALTINPINAR tunahan at gmail.com
28 Şub 2008 Per 16:58:39 EET

Merhaba sistemi yeni kurdum. Güncellemelerin hepsini yaptım (elimde .pisi
dosyaları mevcuttu). Daha sonra virtualbox programını kurdum, kurulum
sırasında sorun çıkmadı fakat menüden tıkladığımda hiçbir hata vermiyor ve
program çalışmıyor. Kurulumu birde konsoldan yaptım yine bir hata vermedi.
Konsol çıktıları aşağıda.

Virtualbox neden çalışmıyor olabilir? Daha önce sorunsuz çalışıyordu.

ZeR tuna # pisi it virtualbox
Paket(ler)in toplam boyu: 3.24 MB
Paket virtualbox, pardus-2007.3 deposunda bulundu
virtualbox-1.5.2-17-32.pisi [önbellekte]
virtualbox paketi, versiyon 1.5.2, sürüm 17, inşa 32 kuruluyor
virtualbox paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
virtualbox paketi yapılandırılıyor
virtualbox paketi yapılandırıldı
virtualbox paketi kuruldu
ZeR tuna # virtualbox
bash: virtualbox: command not found
ZeR tuna # ls /usr/share/VirtualBox
components    VBoxDDR0.r0      VBoxRT.so               VBoxVMM.so
VirtualBox
VBoxBFE       VBoxDD.so        VBoxSDL                 VBoxXML.so
VirtualBox_XPCOM.xpt
VBoxC.so      VBoxDDU.so       VBoxSharedClipboard.so  VBoxXPCOMBase.xpt
VMMGC.gc
VBoxDD2GC.gc  VBoxKeyboard.so  VBoxSharedFolders.so    VBoxXPCOMIPCC.so
VMMR0.r0
VBoxDD2R0.r0  VBoxManage       VBoxSharedOpenGL.so     VBoxXPCOMIPCD
VBoxDD2.so    VBoxREMImp.so    VBoxSVC                 VBoxXPCOM.so
VBoxDDGC.gc   VBoxREM.so       VBoxSVCM.so             vditool
ZeR tuna # ls /usr/share | grep V
VirtualBox
ZeR tuna #

--