[Pardus-kullanicilari] baðlantý sorunu

Ýnan GÖRÜR kinginan at gmail.com
28 Þub 2008 Per 12:15:04 EET

Herkese selam,
Pardus 2007.3 kullanıyorum.Bazen internet bağlantısı
kopuyor.Sonrabağlantıyı kesip tekrar bağlan diyorum ama sürekli ip
alıyor gibi
duruyor.Bilgisayarı kapatıp açtığımda ip al dediğimde ip'i alıyor internete
girebiliyorum.Bilgisayarı kapatıp açmadan internete bağlanabilmem için ne
yapmam gerekir?

ikinci olarak, ip adresi almaya çalışırken ağ kablosunu çıkarıyorum ve ağ
kablosu çıkarıldı diye haber vermiyor, ip adresi almaya çalışıyor.Sizce ağ
kablosu çıkarılınca çıkarıldığına dair uyarması gerekmez mi?
Saygılarımla.
Ä°nan.