[Pardus-kullanicilari] microsoft

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
28 Şub 2008 Per 11:53:47 EET

Merhaba

Arkadaşımız bize bir haber verdi. Neticede önemli de bir haber. Kendisine
tekrar teşekkür ediyorum. Mic~soft adlı firmanın tekelleşme çabaları ve diğer
firmalara ve gruplara yaptığı baskıları herkes görüyor. OOXML ile de bunu
daha da ileri götürme çabasında. Bakın koca Avrupa ülkesi cezayı kesti. Demek
ki ortada ciddi bir durum var ve karşı çıkan ülkeler var. A, B veya C firması
fark etmez kim olursa olsun tekelleşme ve baskıcı yapılanmaya izin
verilmemeli.

Pardus ekibi Mic~soft firmasını rakip olarak görmez bile. Linux camiasının
rakibi ancak kendisi olabilir. Kendi kendisiyle yarışır.

İyi günler.

Hasan Alp İNAN

Wednesday 27 February 2008 20:45:03 tarihinde Serdar Özgür şunları yazmıştı: