[Pardus-kullanicilari] Merhaba Bazi soru ve onerim var

aydin uyar aydinu at hotmail.com
28 Şub 2008 Per 00:33:57 EET

Merhaba Ben Dr. AYDIN UYAR Bankacilik doktoruyum. Su anda Avustralya Sydney de yasiyorum. Pardus ve Linus konusunda yeniyim. Aslinda esas olarak Windows XP Pro kullaniyorum Bazi acik kaynak parogramlari da yukledim ve pek begendim. Dikkatimi ceken sey Acik kaynak Istatistik ve Mataematik yazilimlarin yetersiz olmasi Yani SPSS, Minitab ya da Matlab seviyesinde olmamasi

Benim borsa, mali analiz ve istatistik, yoneylem arastirmasi konularinda projelerim var. Ancak Program yazma bilgim zayif. Fakat butun formullere, orneklere ingilizce ve Turkce metinlere sahibim. Bu konuda Muazzam bir arsivim var ve bunlari isteyen program gelistiricisine yollayabilirim. Gerekli aciklamalari her zaman yapabilirim.
Yani fikirler ve formuller, gerekli makaleler benden bunlarin kodlanip PARDUSun icerisne konmasi arkadaslardan olabilirmi Bu sekilde size yardimci olabilir miyim. ?

Ayrica Bad Sector konusunda LINUX de calisan bir onarim programi varmi? Benm Windowsda ucretsiz dagitilan
FLOBOHDDBadSectorRepair adli programla bozuk sektorleri onarabildim. Yani Bu program Bad sektorleri gizlemiyor bozuk alani tamamen magnetipleyip onariyor. Bir Tane program daha var ama o 220 Dolar Yani Parali...

Eger boyle bir program LINUX icin yoksa gelistirilebilirmi?

Saygilar
Dr. AYDIN UYAR